Mine (2016) Download Movie

Watch Streaming Mine in HD Video. Watch Full Movie Mine in HD Quality. Download Full Mine in Best Video Format. Play Movie Mine in High Quality Video. Full Movie Streaming Mine in High Definition Quality.


You will discover total beskrivelse af Mine nedenfor:
  • Original titel : Mine
  • Film titel : Mine
  • År for film : 2016
  • Genrer af film : Thriller, Krig,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 2016-10-06
  • Virksomheder af film : Eagle Pictures, The Safran Company, Ministero per i Beni e le Attività Culturali (MiBAC), Roxbury, SUN FILM, Mine Canarias,
  • Landene i film : Italy, Spain, United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 106 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.5
  • Youtube ID film : hzUj42eaHEc
  • Oversættelse af film : HE,EN,IT,FR,RU,FR,PL,ES,PT,TR,CS,DE,ZH,KO,EL,FI,BG,NL,DA,HU,
  • Aktører film :Edoardo Purgatori (Radio Operator), David Kirk Traylor (Commander Barton (voice)), Armie Hammer (Mike), Daniel Sandoval (Mike (Boy)), Luka Peroš (Delta Force #1), Clint Dyer (Berber), Geoff Bell (Mike's Father), Juliet Aubrey (Mike's Mother), Annabelle Wallis (Jenny), Tom Cullen (Tommy Madison), Ines Pinar Mille (Berber Girl)

3707104

Mine the proper film produced by Eagle Pictures, The Safran Company, Ministero per i Beni e le Attività Culturali (MiBAC), Roxbury, SUN FILM, Mine Canarias, possessing beskrivelse af filmen er "Snigskytten Mike og hans spotter havner i problemer under en militær operation i et ørkenområde. Operation slår fejl, og de to mænd strander alene i ørkenen. Pludselig går det op for dem, at de er havnet midt i et minefelt. Hvert skridt, de tager, kan bliver deres sidste. Der er ikke andet at gøre end at stoppe op og vente på, at hjælpen når frem. Desværre vil der gå 52 timer, før deres kollegaer kan nå frem. Der er meget, der kan nå at gå galt på den tid.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and finest bedste skuespillere.

You are now and where you will be ur : Mine fra Eagle Pictures, The Safran Company, Ministero per i Beni e le Attività Culturali (MiBAC), Roxbury, SUN FILM, Mine Canarias, in Best Look Video Format as well as that report udgivet your land. Purchasing your favoritter øjeblikkeligt film, inside the skub of a power switch! While using ubegrænset capacity of båndbredde og indhold til at streame, ur what you look for, when you need!

... Full Streaming Mine in HD Format 720p ....




Screenplay : Fabio Guaglione, Sound Recordist : Hector Martín, Producer : Peter Safran, First Assistant Camera : Gaizko Fanarraga, Editor : Filippo Mauro Boni, Modeling : Riccardo Bancone, Editor : Matteo Santi, Assistant Costume Designer : Vinyet Escobar, Visual Effects Supervisor : Corrado Borean, Co-Producer : Andrea Cucchi, Foley : Mauro Eusepi, Makeup Artist : Patricia Reyes, Co-Producer : Isaac Torrás, Editor : Fabio Guaglione, Original Music Composer : Luca Balboni, Screenplay : Fabio Resinaro, Sound Editor : Omar Abouzaid, Executive Producer : Natalia Safran, Still Photographer : Quim Vives, Executive Producer : M.A. Faura, Sound Re-Recording Mixer : Sandro Rossi, Visual Effects Editor : Filippo Mauro Boni, Co-Producer : Pasquale Pozzessere, Visual Effects Coordinator : Franco Valenziano, Makeup Artist : María Digna Balsa, Co-Producer : Joan Mao, Production Design : Mani Martínez, Director : Fabio Guaglione, Original Music Composer : Andrea Bonini, Director : Fabio Resinaro, Casting : Rose Wicksteed, Costume Design : Coro Mateo, Script Supervisor : Juan Antonio Agulló, Casting Assistant : Charlotte Chapman, Gaffer : Xavier Sarasa, Steadicam Operator : Pau Reig, Director of Photography : Sergi Vilanova
Ja, nu du kan se film involverer Mine fuldt længde og find den forbindelse til dette film Mine in High Definition Format.


Tags: landmine, stranded, survival, soldier, desert,

Mine (2016) Download Movie Rating: 4.5 By: Members

0 Response to "Mine (2016) Download Movie"

Post a Comment